flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

(Скасовано) Слов'янський міськрайонний суд Донецької області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади старшого секретаря суду

05 грудня 2016, 08:45

 

 Посилання на Посилання на Додаток  1

до наказу в. о. керівника апарату Слов’янського

міськрайонного суду

від   02 грудня  2016 року

№ 113 -к

 

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу державного службовця (категорія «В»)

на заміщення вакантної посади старшого секретаря Слов’янського міськрайонного суду Донецької області

що знаходиться  за адресою: Донецька область, м. Слов’янськ,

вул. Добровольського, 2

           

                                                          

                                                           Загальні умови

Посадові обов’язки: Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду.

 Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків.

 Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду.

  Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.

  Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.

  Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.

  Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання.

  Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.

  Заповнює статистичні картки на підсудного (обвинуваченого) за допомогою техніко-технологічних засобів.

  Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду.

  Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду.

  Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі років, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.

  Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду.

  Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.

  Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду.

  Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.

   Проводить навчання з працівниками канцелярії суду.

   Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.

   Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.

 

Умови оплати праці: згідно штатного розпису - 2240 грн., надбавки за вислугу років; надбавки за ранг державного службовця; премії (у разі встановлення).

            Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду: постійно.

            Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: 1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

           

            Строк подання документів для участі в конкурсі 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.

           

            Дата, час і місце проведення конкурсу: 27 грудня 2016 року о 10-00 годині у залі № 4 Слов’янського міськрайонного суду Донецької області за адресою:  Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Добровольського,2.

            Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу: спеціаліст з питань персоналу Катрич Альона Олександрівна, (06262) 2-71-77, +380508196882, inbox@sl.dn.court.gov.ua

Загальні вимоги

1. Освіта                                           наявність вищої освіти не нижче ступеня молодшого                                                  бакалавра або бакалавра

2. Досвід роботи                              без вимог до досвіду роботи

3. Володіння державною мовою  вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1. Освіта                                           «Правознавство» та/або «Правоохоронна діяльність»

2. Знання законодавства               Конституція України, ЗУ «Про державну службу»,                                                      ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про судоустрій і                                                 статус суддів», Інструкції з діловодства в місцевих                                                      загальних судах, апеляційних судах областей,                                                                   апеляційних судах міст Києва та Севастополя,                                                              Апеляційному суді Автономної  Республіки Крим та                                                   Вищому спеціалізованому суді України з розгляду                                                       цивільних і кримінальних справ, Положення про 

                                                           автоматизовану систему документообігу

 

3. Професійні чи технічні знання  достатній рівень користування персональним

                                                             комп’ютером, відповідне програмне забезпечення,  

                                                             необхідне для якісного виконання покладених

                                                             завдань

 

4. Спеціальний досвід                   не потребує

5. Знання сучасних                         вміння використовувати комп’ютерне обладнання та інформаційних технологій    програмне забезпечення (XL, Word) використовувати                                                            офісну техніку                                                        

6. Особисті якості                           відповідальність, системність і самостійність в                                                              роботі, уважність до деталей, наполегливість,                                                               креативність та ініціативність, орієнтація та                                                                 саморозвиток, орієнтація та обслуговування, вміння                                                     працювати в стресових ситуаціях, вміння працювати                                                            з інформацією, вміння вирішувати комплексні                                                              завдання, вміння працювати в команді, здатність                                                         приймати зміни та змінюватись.