Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Посилання на Додаток 1
до наказу в. о. керівника апарату Слов’янського
міськрайонного суду
від 02 грудня 2016 року
№ 113 -к
Посадові обов’язки: Організовує та забезпечує належну роботу канцелярії суду.
Розподіляє обов'язки між працівниками канцелярії суду, контролює виконання ними функціональних обов'язків.
Організовує прийом, реєстрацію та розподіл кореспонденції, що надійшла до суду.
Контролює ведення документів первинного обліку, номенклатурних справ.
Організовує роботу з обліку та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.
Здійснює контроль за направленням судових справ із скаргами, поданнями до судів вищих інстанцій.
Здійснює контроль за своєчасним та якісним зверненням судових рішень до виконання.
Контролює відкликання виконавчих документів у разі припинення виконання.
Заповнює статистичні картки на підсудного (обвинуваченого) за допомогою техніко-технологічних засобів.
Здійснює контроль за своєчасною здачею судових справ до канцелярії суду, проводить аналітичну роботу щодо строків здачі справ до канцелярії суду, готує відповідні пропозиції з удосконалення цієї роботи, систематично доповідає голові суду та керівникові апарату про випадки порушення термінів здачі судових справ до канцелярії суду.
Збирає пропозиції щодо складання номенклатури справ суду, узагальнює їх, за погодженням із керівником апарату формує номенклатуру справ суду та після погодження з відповідними архівними установами подає на затвердження голові суду.
Організовує підготовку та передачу до архіву суду судових справ за минулі років, провадження у яких закінчено, а також іншої документації канцелярії суду за минулі роки.
Уносить пропозиції до плану роботи суду з питань організації діловодства, судової статистики, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду.
Бере участь в аналітичній роботі з питань організації діловодства в суді.
Організовує та забезпечує належне здійснення прийому громадян працівниками канцелярії суду.
Веде облік та контроль за виконанням судових доручень, що надійшли з інших судів України та іноземних держав.
Проводить навчання з працівниками канцелярії суду.
Контролює ведення обліково-статистичних карток в електронному вигляді.
Виконує доручення голови суду та керівника апарату суду щодо організації роботи канцелярії суду.
Умови оплати праці: згідно штатного розпису - 2240 грн., надбавки за вислугу років; надбавки за ранг державного службовця; премії (у разі встановлення).
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання: 1) копію паспорта громадянина України;
2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнену особову картку встановленого зразка;
6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.