flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

«Щодо отримання послуг електронного цифрового підпису»

21 листопада 2014, 10:51

 Наказом Державної судової адміністрації України № 72 від 31.05.2013 року «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу» (зі змінами внесеними наказом Державної судової адміністрації України від 14 червня 2013 року № 81), з 17 червня 2013 року в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції запроваджено обмін електронними документами між судом та учасниками судового процесу в частині надсилання судом таким учасникам процесуальних документів в електронному вигляді, паралельно з документами у паперовому вигляді .

Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:

1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua.

2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України. Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної Заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці. Все це можна знайти на сайті: http://mail.gov.ua/registration/zayava.html.

       Документи, надіслані до суду за допомогою «Електронного суду» повинні бути скріплені електронним цифровим підписом. Згідно Закону України «Про електронний цифровий підпис» (із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 15 січня 2009 року N 879-VI, від 18 вересня 2012 року N 5284-VI), електронний цифровий підпис використовується юридичними та фізичними особами та за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису, що надає електронному документу юридичної сили. Він призначений для забезпечення та полегшення процесу діяльності осіб, ідентифікує підписувача та підтверджує цілісність даних в електронній формі.

Переваги ЕЦП:

-         всебічна економія ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємствах та ведення діловодства в державних установах;

-         простота і зручність використання;

-         конфіденційність інформації;

-         безпека інформації;

-         можливість ведення електронного документообігу з державними структурами;

-         ведення ділових відносин на сучасному рівні.

За інформацією, розміщеною на сайті акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України (АЦСК ІДД ДФСУ), повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФСУ від 11.11.2014 р. № 33 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, які набудуть чинності 24 листопада 2014 року.

Розташування: Відокремлений пункт реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів Донецької області знаходиться за адресою: 84313, Донецька область, м. Краматорськ, вул Машинобудівників, 22 зала № 3, тел. (06264) 7-43-87.

Детальніше з інформацією про ЕЦП можна ознайомитись на сайті АЦСК ІДД ДФСУ: http://acskidd.gov.ua/news.