flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вимоги до документів, поданих в електронній формі

29 листопада 2021, 08:57

Державна судова адміністрація України надала роз’яснення щодо реєстрації в суді процесуальних документів, поданих в електронній формі без накладення кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), його невідповідності або недійсності.  

Обов’язковою вимогою під час подання процесуальних документів до суду є обов’язковість наявності підпису особи, яка подає документ.

Документи, які надходять до суду та є предметом судового розгляду, підлягають реєстрації та передачі визначеному складу суду. Суд перевіряє подані документи на предмет відповідності встановленим зазначеним вимогам (у тому числі щодо наявності та відповідності підпису), та в разі не додержання відповідних вимог повертає їх заявнику без розгляду, або залишає документ без руху, про що постановляє відповідну ухвалу. У такій ухвалі зазначаються недоліки поданих документів та визначаються спосіб і строк їх усунення.

Однією з підстав залишення суддею заяви без розгляду є прямо визначений Цивільним процесуальним кодексом України та Господарським процесуальним кодексом України випадок, коли заяву не підписано, або підписано особою, яка не має такого права.

         Документи, що надійшли до суду в електронній формі, роздруковуються за наявності такої можливості в суді та приєднуються до матеріалів паперової справи.

 

З повним текстом документу можна ознайомитись за посиланням

 

 

Прес-служба  

Слов’янського міськрайонного суду Донецької області 

Читайте нас  та ставте запитання у соціальній мережі Facebook