Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Державна судова адміністрація України надала роз’яснення щодо реєстрації в суді процесуальних документів, поданих в електронній формі без накладення кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП), його невідповідності або недійсності.
Обов’язковою вимогою під час подання процесуальних документів до суду є обов’язковість наявності підпису особи, яка подає документ.
Документи, які надходять до суду та є предметом судового розгляду, підлягають реєстрації та передачі визначеному складу суду. Суд перевіряє подані документи на предмет відповідності встановленим зазначеним вимогам (у тому числі щодо наявності та відповідності підпису), та в разі не додержання відповідних вимог повертає їх заявнику без розгляду, або залишає документ без руху, про що постановляє відповідну ухвалу. У такій ухвалі зазначаються недоліки поданих документів та визначаються спосіб і строк їх усунення.
Однією з підстав залишення суддею заяви без розгляду є прямо визначений Цивільним процесуальним кодексом України та Господарським процесуальним кодексом України випадок, коли заяву не підписано, або підписано особою, яка не має такого права.
Документи, що надійшли до суду в електронній формі, роздруковуються за наявності такої можливості в суді та приєднуються до матеріалів паперової справи.
З повним текстом документу можна ознайомитись за посиланням.
Прес-служба
Слов’янського міськрайонного суду Донецької області
Читайте нас та ставте запитання у соціальній мережі Facebook